
近年白銀價格暴漲,吸引部份投資者注意。投資白銀可買銀幣或銀條,後者溢價較低,頗受精打細算投資者歡迎。目前市場上有多款投資形銀條可買,加拿大皇家鑄幣廠發行的10安士銀條是當中很受歡迎的一款,甚麼原因呢?如果他日銀價上升想沽出獲利,應該去那裡放最好呢?林祖早前去過一間貴金屬公司放銀,有些心得分享,另外他繼續看好銀價長期走勢,是甚麼原因呢?
瀏覽次數:
334

近年白銀價格暴漲,吸引部份投資者注意。投資白銀可買銀幣或銀條,後者溢價較低,頗受精打細算投資者歡迎。目前市場上有多款投資形銀條可買,加拿大皇家鑄幣廠發行的10安士銀條是當中很受歡迎的一款,甚麼原因呢?如果他日銀價上升想沽出獲利,應該去那裡放最好呢?林祖早前去過一間貴金屬公司放銀,有些心得分享,另外他繼續看好銀價長期走勢,是甚麼原因呢?










2 則留言
千祈唔好去上環利X!呃人㗎。
我啱啱去,第一次買,唔識野。佢賣俾我@825+15人工費,即是大約840一兩(4両裝),計起上嚟=22.4/g。
但係金城同埋帝鋒同埋LPM,銀條銀幣價都只是$18.5-19.8/克!
利X賣的只係本地普通嘅投資銀條,又不是收藏幣,有乜理由賣貴13-21%?
實在好離譜,佢見我第一次買,乜都唔識,呃我?!
寫清楚些,利X今日下午賣$825/両再加$60/4両。亦即是平均$22.4/g。
同一時間,其他大舖賣的不到$20/g。